Головна

► Педагоги ліцею

► Абітурієнту

► Виховна робота

► Методична робота

 
► Наше дозвілля






«Якщо запастися терпінням і виявити старання, то посіяні насіння знання
неодмінно дадуть добрі сходи
»

Леонардо да Вінчі
ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
  • Організаторські
  • Аналітико-узагальнюючі
  • Координаційно-інформаційні
  • Психогігієнічні
  • Стимулюючо-гальмівні
Золоті правила класного керівника
1. Бути особистістю, до якої учні тягнутимуться.
2. Класний керівник повинен викликати любов і повагу учнів до себе. А це можливо, коли він сам любить, поважає та піклується про кожного учня, й  у стосунках з ним чесний і відвертий.
3. У класного керівника не має бути любимчиків”, тоді учень прислухатиметься до його порад, виконуватиме його прохання, ділитиметься з ним найсокровеннішим.
4. Класний керівник має бути веселим, жартами підтримувати і заохочувати позитивне. Це наближає його до учнів і зберігає його серце та нерви у порядку.
5. Класний керівник повинен правильно використовувати свій час.
6. Класному керівнику слід завжди бути доброзичливим. Немає у учня нічого такого, що вимагало б жорстокості. Зло перемагають добром, любов’ю. Класний керівник повинен бажати учню лише добра, виховувати в нього добро своїми власними вчинками, і він відповість тим самим.
7. Класному керівнику варто читати більше наукової літератури. З такою людиною учням завжди цікаво.
8. Завдання класному керівнику, як особистості: знайди себе в собі”, підкори себе собі, оволодіти собою і допомогти учням  зробити те саме.
9. Класний керівник повинен володіти мистецтвом  індивідуальних бесід з учнем, вміти вислухати її, підтримати в ній вогник самоповаги.
10. Класний керівник має створити доброзичливий учнівський колектив, в якому кожен учень  пам’ятає, що поруч з нею людина, з інтересами якої треба рахуватися.
11. Класний керівник має бути річкою, в якій зливається гаряче серце й холодний розум, не допускати поспішних, непродуманих рішень, не залежати від настрою.
12. Класному керівнику слід дорожити довір’ям учня, любити її, захищати, поважати її почуття.
ЗМІСТ ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА
Виховання високої моралі у підростаючого покоління. Формування розуміння своєї особистої ролі в розвитку суспільства.Створення необхідних умов для фізичного розвитку учнів, збереження та зміцнення їхнього здоров"я. Духовно-моральне виховання. Підготовка до господарсько-трудової діяльності. Розвиток розумових і фізичних здібностей, формування пізнавальної культури, організація змістовного дозвілля учнів. Виховання особливих рис ділової людини, формування потреб у вдосконаленні у зв'язку з обраною професією. Виховання потреб до високої працездатності.Створення умов для вільного вибору учнями світоглядних позицій. Удосконалення умінь володіти собою в складних життєвих ситуаціях, дотримання самодисципліни та самоконтролю. Гуманізація педагогічного процесу, демократизація стосунків у колективі.Організація роботи з батьками.
ДОКУМЕНТАЦІЯ КЛАСНОГО КЕРІВНИЦТВА
Журнал теоретичного навчання учнів.Журнал виховної роботи групи.План виховної роботи на місяць, затверджений заступником директора  з навчально-виховної роботи.Розробки, сценарії виховних заходів годин спілкування тощо.Зошит обліку індивідуальної роботи.Протоколи батьківських зборів, доповідні та виступи на зборах.


ПнВтСрЧтПтСбНд

Наша адреса:
вул. Космонавтів, 66,
 м. Миколаїв, 54018
 
Телефони:
22-10-81 директор ліцею
22-10-87 заступник директора
з навчально-виробничої роботи

44-21-59 заступник директора
з навчально-виховної роботи

Пишіть нам:
mpml11@mail.ru
 
MPML©  2013